Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Az Üzemeltető semmilyen formában nem vállal felelősséget a vásárló által megadott hibás adatokból eredő téves teljesítésért. A név, cím, telefon és e-mail mezőket minden esetben ki kell tölteni, e nélkül a rendszer a rendelést nem tudja elfogadni. A vállalkozás a regisztrációkor megadott személyes adatokat, e-mail címmel és jelszóval tárolja a későbbi azonosításhoz. Az azonosítók megadásával adataihoz bármikor hozzáférhet és módosíthatja azokat. A kiállított számlán található adatok utólag nem változtathatóak. Az Üzemeltető semmilyen felelősséget nem vállal, ha a weboldal külső támadás miatt az eredetihez képest jóval alacsonyabb árat, nulla árat, vagy áfa nélküli árakat jelenít meg. Ebben az esetben a rendeléseket töröljük és írásban tájékoztatjuk a vásárlókat a valós helyzetről.

Üzemeltető adatai

A sportkotszer.hu webáruház tulajdonosa: Sportkötszer Kereskedelmi Kft. továbbiakban válllakozás
Cím: 9027 Győr Szövetkezet utca 20
Elérhetőség: +36-70-941-5792
Email: info@sportkotszer.hu
Adószám: 13028295-2-08
Cégjegyzékszám: 08-09-011122
Bank szla: CIB 10700031-27475205-51100005
Adatkezelési ny.szám: NAIH-101066/2016
Kapcsolattartó személy: Müllner Gábor
Szerződés nyelve: magyar
Szállítási partner: GLS
Megrendelés feldolgozása: hétköznap 8.00-16.00 között
Megrendelés teljesítésének átlagos ideje: 1-5 munkanap

Megvásárolható termékek köre

Webáruházunkban a Sportkötszer Kft által forgalmazott termékeket lehet megrendelni, úgymint kötszerek pl: seb és ragtapaszok, kineziológiai tapaszok és sport tapek, öntapadós, rugalmas és kompressziós pólyák, steril kötszerek, kötésrögzítők, krémek, olajok, táplálék kiegészítők, különböző terápiás és sporteszközök. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhozszállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Regisztráció

A regisztráció és a hozzá kapcsolódó adatszolgáltatás önkéntes. Az adatok helyessége bármikor ellenőrizhető és módosítható jóváhagyás előtt. Az első bejelentkezéshez szükséges jelszót a vásárló  választja, a regisztrációról e-mailt küld a rendszer a vásárlónak. A vásárló által megadott jelszó a belépés után bármikor módosítható az ’Fiókadatok’ menüpont alatt. A sportkotszer.hu – n megadott adatokat a fennálló jogviszony alapján harmadik félnek nem adja ki, és szerverein biztonságosan tárolja.

A szolgáltatás igénybevételéhez szükséges regisztráció során a vállalkozás a következő adatokat rögzíti a vásárlóról: Vásárló felhasználó neve, jelszava és elektronikus levelezési címe, telefonszáma. A megrendelt áruk kiszállítása érdekében a vállalkozás a következő adatokat bocsátja a szállító, illetve a szállító megbízottja rendelkezésére: megrendelés ideje, átvevő neve (szállítási címből), cég neve (szállítási címből), a teljes szállítási cím, a megrendelés összege, megrendelés száma, vásárló telefonszáma és egyéb elérhetősége. Megadott személyes adatait a vásárló a webáruház felhasználói felületén bármikor megváltoztathatja. A regisztráció törlését a vásárló az info@sportkotszer.hu email címen kérheti.

Megrendelések feldolgozása

Oldalunkon regisztráció nélkül is lehetséges a kosár tartalmának összeállítása és a vásárlás, ám így minden rendelésnél meg kell adnia adatait. Amennyiben legközelebbi vásárlása alkalmával mindössze a kosár tartalmát szeretné összeállítani, elegendő csupán első rendelésekor regisztrálnia. A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-16 óra között. A megrendelés feldolgozására megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, a megrendelés a következő munkanapon kerül feldolgozásra. Munkatársunk minden esetben e-mailen vagy telefonon visszaigazolja a beérkezett rendelést. Általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 1-5 munkanap. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai paraméterek, a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő, előzetes bejelentés nélküli egyéb változások miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Ebben az esetben, a termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén, a küldő részére visszautalásra kerül az összeg. Részleges teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

Rendelés mente

Válassza ki a megvásárolni kívánt terméket, majd adja meg a kívánt mennyiséget, majd nyomjon „Kosárba” gombra.
Ezután, oldalainkon böngészve, további termékeket helyezhet a kosárba a fenti módon. A „Kosár” menüpont alatt bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát és a kiválasztott tételek mennyiségét. Ha szándékában áll, itt módosíthat rajta, de mindig nyomja meg a „Frissítés” gombot. A rendelés folytatásához kattintson a „Kassza” gombra. Ha mégsem kívánja megrendelni a kosár tartalmát, akkor a „Kosár ürítése” gombra kattintva ürítheti a kosarat. A kosár tartalmának ellenőrzése után, a „Kassza” oldalon adhatja meg, hogy milyen szállítási és fizetési módot választ. Itt lehet megadni a szállítás pontos címét, ha az eltérne a számlázási címtől.

Az adatok megadását követően a „Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti az adatokat, illetve megjegyzést is küldhet megrendeléséhez (például a könnyebb kiszállítás érdekében adhat meg információkat). A megrendelés elküldését követően e-mailben visszaigazolást küldünk. A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve kiszállításra a megrendelt termék. Az egyszeri regisztrálással azonban megkönnyíti legközelebbi vásárlását, hiszen akkor már nem szükséges adatait ismét megadni.

Ajánlatkérési lehetőség

Ha Ön egyesület, vagy nagyobb felhasználással bíró szakmai partner, lehetősége van előzetes ajánlatot kérni. A vásárláshoz hasonlóan keresse meg az igényelt terméket, majd állítsa be az igényelt mennyiséget és nyomjon az „ajánlatkérés” gombra. Ha több termékről szeretne ajánlatot kérni, kérem, ismételje meg a folyamatot. A végén az „ajánlatkérés küldése” gombra kattintva a rendszer elküldi nekünk az ajánlatkérést, melyre a lehető legrövidebb időn belül, de legfeljebb 48 óra múlva küldjük az ajánlatot.

Szállítási információk

A vásárolt termék mellett feltüntetett ár bruttó vételár, amely tartalmazza az általános forgalmi adót (ÁFA) is, de nem tartalmazzák a csomagolás és a házhoz szállítás költségét.

A Szállítási költség a rendelési végösszegétől és súlyától függetlenül 1.331Ft + áfa, azaz bruttó 1.690Ft.

Bruttó 45.000Ft rendelési érték feletti megrendelés esetén súlytól függetlenül a kiszállítás INGYENES! Előre utalás esetén a vásárlót a szállítási díjon kívül más költség nem terheli.

Utánvét díja: 390Ft (ha ezt a fizetési módot választotta). Amennyiben a csomagot utánvétellel rendelte meg termék árát a csomag átvételekor, a futárnak kell kifizetni. . A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza.

Ingyenes szállítás: bruttó 45.000Ft rendelési érték felett, szállítási költség INGYENES, azt cégünk vállalja. Fenntartjuk a jogot, hogy bizonyos csomagajánlatok esetén az értéktől függetlenül ingyenes szállítási lehetőséget biztosítsunk.

Webáruházunk megrendeléseit szerződött partnereink teljesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik, 8-17 óra között. Amennyiben ezen időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként (amennyiben lehetősége van rá) célszerű munkahelyi címét megadni, vagy gondoskodni arról, hogy a csomagot egy megbízott személy átvegye. A futárszolgálat kétszer kísérli meg a kézbesítést, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Kérjük, kézbesítéskor a csomagot a futár jelenlétében szíveskedjék megvizsgálni, és a terméken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét! Sérült, hibás terméket ne vegyen át! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 24/2014. (II.26.) Kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó 12 hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Tekintettel a sportkotszer.hu-n forgalmazott termékek jellegére (45/2014.(II.26) Korm rendelet 29§ e., pontjára melyben az egészségvédelmi vagy higiéniai termékeket külön említik), a visszaküldött árut kizárólag felbontatlanul, sértetlen csomagolásban vesszük vissza. Nem vonatkozik az elállás joga az átvételt követően megsérült termékekre.

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával, kérjük írásban jelezze az info@sportkotszer.hu email címen. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza cégünk címére. A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik. Az utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően videokamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése érdekében van szükség (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt). A termék visszaérkezését követő 30 napon belül a termék vételárát a Sportkötszer Kft. a vásárló által megadott bankszámlaszámra visszatéríti. Amennyiben a termék felbontása után derül ki, hogy az bizonyítottan hibás, és a hiba az áru átvételét megelőzően keletkezett, a Sportkötszer Kft. a hibás terméket kicseréli. Az elállás szándékát kérjük minden esetben írásban elküldeni az info@sportkotszer.hu email címre.

Termékeinket a gyártók által biztosított, a Fogyasztóvédelmi Törvényben előírtakkal összhangban lévő jótállási feltételekkel hozzuk forgalomba. Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni. Nem áll módunkban a jótállást érvényesíteni, ha a termék sértetlen átvételét igazoló dokumentum aláírása után a vásárló külsérelmi hibára hivatkozik.

Kellékszavatossági igény

A vásárló az eladó hibás teljesítése esetén az eladóval szemben a Ptk. szerint kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Jótállási igény kizárólag az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerinti termékek esetében érvényesíthető. A kellékszavatossági/jótállási igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a vásárló a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a vállalkozó költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a vállalkozó nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. A vásárló a választott kellékszavatossági /jótállási jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell. A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A vásárló a szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a vásárló kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a vásárló köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.

Termékszavatossági igény

Kellékszavatosság, jótállás helyett a vásárló a gyártóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a vásárló kérheti, hogy a hibás termék a gyártó javítása ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – cserélje azt ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a vásárlónak kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

Jótállás

Hibás teljesítés esetén egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozóan a kötelező jótállásról szóló 151/2003(IX.22) Kormány rendelet alapján a vállalkozó jótállásra köteles. A jótállás olyan tartós fogyasztási cikkekre illetve alkatrészeikre vonatkozik melyek vásárlási értéke a 10.000Ft-t meghaladja.

Panaszkezelés

A vásárló a termékkel vagy az eladó tevékenységével kapcsolatban panasszal élhet a következők szerint. A fogyasztó szóban vagy írásban teheti meg panaszát a megvásárolt termékkel, szolgáltatással összefüggésben, vagy vállalkozás érdekében eljáró személyek, az értékesítéssel közvetlen kapcsolatban állók magatartásával, vagy mulasztásával kapcsolatban. A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles a lehető leghamarabb kivizsgálni (48óra munkanapokban) és lehetőség szerint orvosolni. Ha panasz azonnal nem kivizsgálható, vagy a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, az eladó köteles a panaszról jegyzőkönyvet felvenni, mely tartalmazza a fogyasztó nevét és lakcímét, a panasz egyedi azonosítóját, az előterjesztésének helyét és módját, a panasz részletes leírását, a jegyzőkönyvet felvevő személy és a fogyasztó aláírását, a vállalkozás panasszal kapcsolatos álláspontját. A Vevő a panaszbejelentéssel az abban foglalt adatainak kezeléséhez a panasz elintézése céljából hozzájárul.

A személyesen tett panasz esetén a jegyzőkönyv egy példányát köteles a vállalkozás a fogyasztónak átadni. Írásbeli panasz esetén a vállalkozás a lehető legrövidebb határidővel, de legfeljebb 15 napon belül köteles azt írásban megválaszolni és azt a fogyasztó részére megküldeni elektronikus vagy postai úton. Panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás köteles indokolni. A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet illetve a válasz másolati példányát 5 évig köteles megőrizni.

Olyan fogyasztói jogviták esetén, ahol a Felek nem találnak megoldást, a Vevő/fogyasztó a békéltető testület eljárását kezdeményezheti, kérelmét a Vevő/fogyasztó lakhelye, vagy tartózkodási helye szerinti illetékes Békéltető Testülethez nyújthatja be. A békéltető testületek eljárásáról röviden, valamint valamennyi megyei béléltető testület címe és elérhetősége az alábbi linken érhető el: http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579
A Vevő/fogyasztó jogosult továbbá a felmerült jogvitája esetében a lakóhelye szerinti járási hivatalhoz is fordulni. A  http://jarasinfo.gov.hu/ járás kereső oldalon a lakóhely megadásával könnyedén megtalálható az illetékes járási hivatal.